ואצאפ
בלוג

חתונת שישי בצהריים – לחגוג, ובגדול

חתונת שישי בצהריים – לחגוג מחוץ לקופסא

יותר ויותר זוגות בוחרים בשנים האחרונות לחגוג חתונת שישי בצהריים. היום המיוחד הזה יחד עם השעות הספציפיות הללו, שהן בדיוק כשהשמש במרכז השמיים, הופכים את החגיגה לאירוע שונה, המביא אתו אווירה ייחודית וקסם של ממש. חתונה בשישי יכולה להיחגג בכל עונה בשנה, בין אם בחודשים החמים, אז תערך לרוב במקומות פתוחים, ובין אם בחודשים הקרים והגשומים, אז יחגגו אותה בחללים סגורים. יחד עם זאת שמש חורפית במהלך חתונה ביום שישי יכולה להפוך את האירוע למיוחד ונעים עוד יותר.

הקונספט של חתונה ביום שישי בצהריים הפך למבוקש מכמה סיבות עיקריות:

  • כניסה נעימה לסוף השבוע.
  • יש פחות לחץ של האורחים לסיים מוקדם ולחזור הביתה (אין למחרת עבודה), האורחים מרשים לעצמם להישאר יותר, לרקוד יותר ולהתמסר יותר לאירוע.
  • ורסטיליות- ניתן להוסיף עוד פעילויות במסגרת החתונה.
  • בגלל שרוב חתונות שישי צהריים מתקיימות בחוץ (גני אירועים וכו'), אלמנט השקיעה ושעות בין הערביים מוסיפות קסם ומחזקות את האווירה באירוע.
  • כניסת השבת הופכת למיוחדת יותר תוך כדי חתונת שישי. ניתן, למשל, להוסיף את אלמנט הדלקת הנרות לאירוע.

חתונה בשישי בצהריים- המלצות

למחפשים מקום לחגוג בו חתונת צהריים ביום שישי, חיפוש אחר המלצות הינו פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון. בנוסף להמלצות חברים והמלצות שתבדקו באתר האינטרנט של גן האירועים אנו ממליצים לכם לבוא אלינו ולראות בפועל איך נראית חתונה בשישי בצהריים.

בישראל קיימים מאות אולמות אירועים ומאות גני אירועים, אולם, מתחמי אירועים המשלבים מקום פתוח וסגור אין הרבה. מתחם שכזה מייצר ורסטיליות גבוהה ויכולת להתמודד עם כל עונות השנה וכל מזג אוויר, כולל בעונות המעבר המתעתעות. דווקא בחתונות צהריים ודווקא בימי שישי צהריים הקונספט הזה של מתחם משולב מהווה ערך מוסף גדול מאוד.

לצפייה בדף ההמלצות של 'אקו' כנסו לכאן

חתונה בשישי בבוקר-צהריים: טיפים חשובים

על מנת להקל את בחירתכם ולסייע לכם בקבלת ההחלטה ריכזנו מספר טיפים מועילים מתוך ניסיון של 20 שנות הפקת אירועים, כשמאחורינו אלפי חתונות והפקות חתונה בשלל המתחמים שברשותנו:

  • מיקום- קחו בחשבון את הפיזור הגיאוגרפי של האורחים שלכם. נסו למצוא מיקום של גן אירועים שנמצא בטווח של 70 ק"מ ומטה לחלק העיקרי של רשימת האורחים שלכם.
  • נושא השבת- אם יש לכם קהל מסורתי ודתי ששומר שבת עליכם להקדים את האירוע ולהפכו לאירוע בוקר-צהריים ולא צהריים עם כניסה לערב.
  • וודאו כי גן האירועים מאפשר 'זליגה' של החתונה לתוך השבת אם זו כוונתכם.
  • עונות השנה- בדקו מתי מחשיך (שעון קיץ מול שעון חורף), מה הצפי של הטמפרטורה, ודאו כי בגן אירועים שבחרתם יש יכולת להתמודד עם מזג אוויר קיצוני (מיזוג/ חימום). הרבה יותר נעים מבחינת אקלים לעשות אירוע בעונות המעבר, יחד עם זאת אלו עונות פחות צפויות ומתחם המשלב אולם אירועים וגן אירועים נותן, כאמור, מענה לאותו צורך וקושי.
  • חניה- רוב האורחים מגיעים ברכבים פרטיים, עברו הימים שהמשפחות של החתן והכלה היו מארגנות אוטובוסים לאורחים, וודאו שיש חניה גדולה מספיק ובדקו האם המקום אחראי על סידורי החנייה והפנייה של האורחים לחניות המתאימות.

גן אירועים- חתונה בשישי

מתחם האירועים אקו הינו מתחם רב גוני המשלב אולם אירועים גדול, עם קירות שקופים וגבוהים, שממנו ניתן לראות את גן האירועים הגדול של המתחם. המתחם מתאים לקיום אירועים גדולים, אם אירועי משפחה (כמו חתונת שישי צהריים וכו') ואם לאירועי חברה גדולים המצריכים חלל סגור וחלל פתוח.

מתחם האירועים נמצא בנקודה אסטרטגית באזור השרון, הוא נגיש לתושבי המרכז, תושבי חיפה וגם לתושבי העמקים. למעשה למעלה מ2.5 מיליון תושבים במדינה נמצאים בטווח של פחות מ-60 ק"מ ממנו, הוא נמצא על כביש 4, קרוב מאוד לכביש 2 ומרחק של 10 דקות מכביש 6.

'אקו' מתהדר בצוות בעל ניסיון עשיר (למעלה משני עשורים), מטבח מגוון וייחודי, ובעיקר יכולת להתאים את עצמו לצרכים ולדרישות של החתונה שלכם.

לפרטים על המקום, ולקבלת תשובות של כל מה שתרצו לשאול צרו קשר בטלפון 073-726-3333