ואצאפ
בלוג

גן אירועים בשרון

גן אירועים בשרון

מתחם גן אירועים אקו שוכן על גדת שמורת נחל חדרה בשרון. כחלק ממגמת הפיתוח של השמורה בשרון, מושקעים משאבים רבים בשימור מי הנחל, הזורמים בכל עונות השנה ובהגנה על החי והצומח בה. המיקום של גן האירועים של אקו והתמהיל המיוחד של מתחם אירועים שכזה בשרון מציע שילוב נדיר בין טבעי לאורבני, בין אותנטי למודרני – והמיקום המרכזי באזור השרון קרוב ומתאים לכל אחד.

עומדים לערוך חתונה בשרון?

כבעלים וכמנהלים של גני אירועים עם ניסיון עשיר של קרוב ל- 20 שנה, הקמת מתחם האירועים של אקו הוא בשבילנו הגשמת חלום ויכול להפוך לחלום החתונה שלכם. באותה נדיבות, התרגשות, הקשבה ומקצועיות שבה אירחנו עד היום מאות אירועים בגן האירועים, אנחנו ממשיכים לעשות הכול כדי שגם האירוע שלכם יהיה מציאותי בדיוק כמו שחלמתם…

מחפשים גן אירועים בשרון?

אקו הינו גן אירועים חדש וחדשני הנמצא באזור השרון במיקום מרכזי. גן האירועים תוכנן לקיום אירועי פנים ואירועי חוץ, כל זאת במרחק נוח עבור האורחים באירוע שלכם… אלו הבאים מהצפון, מהמרכז, מהשרון או מהדרום.

ישנם הרבה גני אירועים בשרון, אז למה לבחור דווקא באקו?

מתחם האירועים של אקו משתרע על שטח רחב ידיים המשורטט בגבולות הטבעיים של נחל חדרה. במרכזו האנגר פנוראמי המאפשר לעצב את האירוע שלכם בהשראתכם. גן האירועים של אקו מותאם לאירוח אירועים פרטיים, אירועים עסקיים, אירועי חוץ ואירועי פנים.

גן אירועים אקולוגי

אקו אינו עוד גן אירועים בשרון, אלא גן האירועים היחיד שחרט על דגלו להשתלב בצורה מקסימלית עם הטבע. השילוב בא לידי ביטוי בחומרים שממנו עשוי מתחם האירועים, מהניצול של השטח, מהשימוש במים אפורים ומחזור מקסימאלי.

 

צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il והצוות המומחה של אקו אירועים ישמח לספק לכם את כל המידע הדרוש.