ואצאפ
בלוג

מקום מיוחד לחתונה אחרת

מקום מיוחד לחתונה אחרת

נמאס לכם מאולמות בנאליים לחתונות? חולמים על מקום מיוחד לחתונה שתהיה שונה ובלתי נשכחת? אצלינו במתחם האירועים ECO שבשרון יש את המענה המושלם עבורכם וזאת בזכות שילוב של לוקיישן מרהיב הטובל בטבע פסטורליי לצד מתחם מושקע ויוקרתי, וכן הפקה ושירות מקצועיים, השמים דגש על כל פרט ליצירת חתונה אחרת ומיוחדת.

 

כל שנדרש לחתונה מיוחדת

לנו במתחם האירועים של אקו יש את כל הדרוש לקיום חתונות מיוחדות. ראשית, המתחם שלנו שוכן בסמוך לשמורת נחל חדרה ומוקף בטבע פסטורלי עם שדות מוריקים, מדשאות מטופחות ושמיים פתוחים. שנית, לרשות אורחינו עומד מתחם ייחודי הכולל גן אירועים פתוח ואולם הפתוח לגן, שעיצובו מוקדש להעצמת והדגשת הסביבה הטבעית המקיפה אותו. המקום עצמו מאופיין בעיצוב יוקרתי והוא מאובזר במיטב הציוד העכשווי והמתקדם ביותר. בנוסף, אנו מחזיקים בניסיון רב שנים בהפקת וניהול אירועים וחתונות, ויש לנו את כל הכלים והידע המקצועי להפקת חתונות מיוחדות העונות במדויק לרצונות, לחלומות ולצרכים של הזוג הטרי ואורחיו.

 

לוקיישן שונה לחתונה

אין ספק שמיקום שונה הוא גורם ראשון במעלה התורם לעיצוב חתונה אחרת. עדיף כמובן שהמיקום יהיה מנותק מהמולת העיר וישכון בחסות טבע בראשיתי, קסום ופסטורלי. זה בדיוק מה שמחכה לכם באקו השוכן בשרון בסמוך לשמורת נחל חדרה, שעברה בשנים האחרונות הליכי שיקום מרהיבים שהפכו אותה לאחת מפנינות הטבע הייחודיות במרכז. בנוסף לכך, אופן עיצובו של המתחם מוקדש להעצמת הטבע וליצירת אווירה קסומה ומיוחדת. בין היתר, האולם שבמתחם מוקף בקירות שקופים המכניסים את הטבע פנימה ואילו עיצובו היוקרתי מבוסס על חומרים טבעיים ונעזר באלמנטים שונים מעולם החי והצומח. יתרה מכך, למרות הלוקיישן של האולם וגן האירועים בתוך טבע, עדיין מדובר במיקום מרכזי נגיש להגעה של האורחים מכל מקום בארץ, בין אם מהצפון, מהמרכז או הדרום.

 

הפקת חתונה אחרת

בנוסף למיקום מושלם, באקו עומד לרשותכם צוות מנוסה, מיומן ומסור הזמין להפיק חתונה אחרת העונה באופן מושלם לציפיותיכם, חלומותיכם ורצונותיכם. ההפקה תיקח בחשבון את העדפותיכם האישיות, סגנון וקונספט האירוע, אופי וכמות המזומנים והגדרות התקציב. בעזרת נתונים אלו ונוספים נדאג להפיק עבורכם חתונה מושלמת על כל פרטיה, גדולים וקטנים כאחד, החל מקבלת האורחים, החופה עצמה, מעדני האוכל המוגשים ועד לחגיגת ריקודים תוססת ושמחה.

 

להפקת חתונה שונה

להפקת חתונה שונה במתחם האירועים שלנו שבשרון, לקביעת פגישת היכרות וקבלת עוד פרטים ומידע בנושא, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il