ואצאפ
בלוג

אולם לאירוע עסקי

מבקשים לערוך אירוע עסקי לעובדים, לקוחות או עבור משקיעים? מחפשים אולמות המתאימים לאירועים עסקיים? בבית האירועים ECO שבשרון תזכו למענה לשלם לצרכים עם גן ואולם לאירוע עסקי השוכנים במיקום מופלא ליד נחל חדרה, הרחק מהמולת הכרך.

מאפייניו של אולם לאירועים עסקיים

אולם לאירועים עסקיים נדרש עבור קשת רחבה של מצבים וצרכים, למשל עבור הרמת כוסית, כאולם נשפים לטקסים או למסיבת עובדים, ועוד. בכל מקרה אולמות לאירועים עסקיים צריכים לעמוד בשורה של קריטריונים, הכוללת:

  • מתחם האירועים נדרש להיות גדול ומרווח דיו למספר משתתפי האירוע. לא אחת יש צורך במתחם אירועים גדול שבו ניתן לחלק את המוזמנים לקבוצות יותר קטנות עבור מספר עמדות וסוגי פעילויות. מצד שני, לעיתים קרובות באירוע עסקי יש גם צורך במתחם אחד גדול המרכז את כל המוזמנים, בין אם עבור הרצאה משותפת, טקס רשמי, העלאת מופע, ארוחה חגיגית או מסיבת ריקודים
  • אולם האירועים יהיה עם חזות סולידית, מכובדת ורצינית במראה הנוטה יותר לאולם נשפים מאשר מועדון ריקודים. זהו אולם המעוצב בטוב טעם שאינו עמוס בצבעים ואינו יותר מידי מצועצע. כמו כן חשוב לבחור מקום שניתן לעצבו בהתאם לאופי ולקונספט של האירוע, שאפשר לשלב בו את שם ולוגו החברה ועוד.
  • כדי לצאת משגרת המשרד והעבודה מומלץ לבחור במקום המוקף בטבע, היוצר תחושה של ניתוק מהרגיל. יחד עם זאת חשוב שהמקום יהיה נוח להגעה עם קרבה לסביבת העבודה, שלא יהיה קשה להגיע אליו בין אם מדובר בעובדים, לקוחות, משקיעים וכדומה.
  • חשוב לבחור במקום שיש בו כל ציוד חשמלי ודיגיטלי נדרש עבור האירוע העסקי, לרבות חיבור לרשת אינטרנט, מסך למצגות, ציוד הגברה טוב, ציוד תאורה ועוד.
  • מובן שכמו בכל אירוע גם באירוע עסקי יש חשיבות רבה לאוכל המוגש, שצריך להיות משובח ומתאים לאופי האירוע בין אם מדובר בארוחה מלאה בהגשה לשולחנות או בופה, ובין אם מדובר בהגשה של מתאבנים, נשנושים, קינוחים, שייקים, משקאות אלכוהול, עמדה של קפה טוב ועוד.

התאמת האולם לסוג ואופי האירוע

חשוב להבין שלכל אירוע עסקי יש אופי וצרכים מיוחדים  משלו, שיש לדאוג שיבואו לכדי ביטוי במקום, בעיצוב, בקונספט ובאוכל. כך למשל, לאירוע עסקי המורכב מיום ארוך של הרצאות יש צורך בסידור מקומות ישיבה נוחים, ולדאוג לשתייה חמה וקרה וכיבוד קל לאורך כל האירוע, לצד ארוחה מרכזית אחת באמצע היום. זאת בעוד שעבור הרמת כוסית יש להעניק לאולם חזות אלגנטית וחגיגית ולדאוג לאירוח המבוסס בעיקר על פינגר פוד ומשקאות אלכוהוליים. מאידך, לאירוע של עובדי חברה ולימי כיף וגיבוש יש צורך בעיצוב המקום לקראת מסיבה חגיגית עם תקליטן ואטרקציות, בר אלכוהול והרבה אוכל קליל וטעים.

אולם מומלץ לאירוע עסקי

בית האירועים אקו בשרון הינו מתחם מומלץ עבור אירועים עסקיים מכל סוג, בין אם מדובר בימי גיבוש, אירועי חברה, הרמות כוסית, הרצאות, אירועים קידום מכירות ועוד. את האירוע תוכלו לקיים בחוץ ובפנים במתחם רחב ידיים מרהיב ביופיו, מעוצב בחן וטוב טעם עם חזות מכובדת ומרשימה. המתחם מצויד בכל ציוד נדרש לאירוע לצד אוכל משובח ומגוון, ובנוסף עומד לרשותכם צוות מקצועי של החברה הזמין להפיק ולעצב עבורכם כל אירוע עסקי בכל אופי וקונספט מבוקש.

הזמנת אולם מומלץ לאירוע עסקי

להזמנת אולם מומלץ לאירוע עסקי, לתיאום פגישת היכרות ולקבלת ייעוץ מקצועי ועוד פרטים ומידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם בית האירועים אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il.