ואצאפ
בלוג

חתונה ביום שישי בצהריים

חתונה ביום שישי בצהריים במתחם האירועים ECO

גודל התקציב מהווה שיקול מרכזי ביותר בתכנון חתונה. מדובר באירוע שעלותו מגיעה לעשרות רבות ואף למאות אלפי שקלים. אחת הדרכים שמאפשרות להוזיל את העלויות מבלי לפגוע בתקציב המוקצה למרכיבים הבסיסיים של האירוע כמו הקייטרינג, העיצוב, המוסיקה, או הקונספט הכללי, היא לערוך חתונה ביום שישי בצהריים.

הדבר נכון באופן כללי, אך יש לכך הסתייגויות שיפורטו בהמשך ובשורה התחתונה, העלות הסופית נקבעת לפי שורה ארוכה של קריטריונים והצעת המחיר מותאמת לכל אירוע באופן ספציפי.

לכן, קשה מאד לתת תשובה מוחלטת לשאלות כמו "כמה עולה מנה לחתונה ביום שישי"?, "חתונה שישי בצהריים – מחירים ל-200 מוזמנים", או באופן כללי, לנקוב בטווח מחירים ידוע מראש, שמשקף עלות חתונה ביום שישי.

חתונה בשישי בצהריים – מחירים וממה הם מושפעים

הפרמטרים המכתיבים עלות הפקה של כל אירוע שהוא הם רבים, וזה נכון גם במקרה של חתונת שישי, צהריים או ערב, קיץ, או חורף.

אלה ארבעת הפרמטרים המרכזיים הקשורים במקום האירוע עצמו:

  • האוכל - 
    אמנם נהוג לחשב את עלות הקייטרינג לפי מנה, אך מחיר המנה משקלל בתוכו המון משתנים: מספר המוזמנים, מספר המנות ומספר האפשרויות המוצעות לבחירה בכל אחת מן המנות, צורת ההגשה (הגשה לשולחנות או בופה), דרישות מיוחדות כגון מנות כשרות, צמחוניות, טבעוניות, נטולות גלוטן ועוד.
    ככל שהסעדת האורחים באירוע דורשת יותר התאמות וגיוון גדול יותר של סוגי מנות, כך נדרשים יותר חומרי גלם ויותר עבודה להכנתה ויש לכך השפעה על המחיר הסופי למנה.
  • עיצוב הקונספט והאווירה- 
    אפשרויות העיצוב הן כמעט אינסופיות והכל אפשרי. אך ככל שהעיצוב דורש יותר אביזרים, יותר עבודת הכנה, תלייה, חיבורי חשמל, אפקטים מיוחדים, או הרכבת ציוד מורכב ואלמנטים לא שגרתיים שדורשים פתרונות יצירתיים, כך מחירו עולה.
    גם משתנים אחרים הקשורים ביצירת קונספט וביצירת אווירה כגון מוסיקה ותאורה משפיעים משמעותית על עלות האירוע, למשל, כשיש צורך במגוון רחב של סוגי תאורה, או בכמות גדולה של מקורות תאורה שונים כדי לאבזר כראוי חלל גדול במקרה של אירוע עם כמות גדולה של מוזמנים. אותו עיקרון תופס גם למערכות סאונד והגברה ולדרישות מיוחדות אחרות למיניהן.
  • בר המשקאות-
    טווח המחירים של משקאות אלכוהוליים הוא רחב ביותר. ריבוי משקאות מיובאים, יוקרתיים ואיכותיים יכול להקפיץ פי כמה את עלויות הבר. במקרה זה, יש פחות גמישות במחיר מאחר שבישראל נהוגים מיסים גבוהים מאד על אלכוהול מיובא.
  • תשתיות ציוד- 
    מתחם אירועים שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו ידאג לתשתיות טובות ואמינות, כדי למנוע כל אפשרות שמערכת החשמל תקרוס ברגע השיא, שהאורחים ייאלצו להשתמש בשירותים סתומים ומוצפים, או שמיזוג האוויר יהיה בלתי מורגש באמצע חתונת צהריים באוגוסט.
    עלויות התחזוקה והתפעול של תשתיות איכותיות ומתקדמות משתקפות בעלות האירוע הכוללת, אך זהו נושא שמומלץ בחום לא להתפשר עליו.

בסיכומו של דבר, ניתן לומר שעלות חתונה בצהרי שישי זולה בממוצע מחתונה שמתקיימת ביום חמישי בערב, משום שזהו חלון זמן שמתאים לפלח אוכלוסייה מסוים ולאירועים בסגנון קליל יותר ופחות רשמי ולכן הוא יותר זמין.

 

אך כאמור, חשוב לקבל הצעת מחיר מדויקת, המבוססת על כל שאר רכיבי האירוע.

חתונה שמחה בלב הטבע במתחם האירועים ECO

הקמנו את מתחם האירועים שלנו, "ECO" כשלנגד עינינו חזון של מקום שמתאים גם לאירוע מעונב וסולידי וגם לאירוע קליל ואינטימי, שיאפשר לכם ליהנות מכל העולמות בחסות יופיו של הטבע, מבלי לוותר על נוחות מקסימלית ועל עיצוב יוקרתי.

המתחם הוא שילוב מושלם של חללי פנים ממוזגים ומקורים ושל חללי חוץ מתחת לכיפת השמיים, שבכולם הטבע הוא שחקן מרכזי. בזכות הגמישות הזו, זהו המקום המושלם לחתונה, גם כשהיא נערכת בצהרי היום הכי חם, או הכי גשום בשנה.

ECO מספק עבורכם מענה לכל מה שחשוב:

  • מיקום מרכזי בשרון, נגיש ונוח להגעה, המקל גם על אורחים המגיעים מצפון או מדרום.
  • תשתיות חדישות וציוד טכנולוגי מתקדם.
  • עיצוב מתון וסולידי שחולק כבוד לטבע ומאפשר עיצוב קונספט ואווירה בכל סגנון שתרצו בו.
  • מטבח בוטיק משובח, שמקפיד על חומרי גלם טריים ואיכותיים וערוך להכנת כל סוג של הסעדה, לכל דרישה מיוחדת ולכל צורת הגשה.
  • צוות של מקצוענים מיומנים ומנוסים, שלא ישכחו את הפרט הקטן ביותר.

החלטתם על חתונה קסומה וקלילה אפופת נוף ירוק משכר? אנו מזמינים אתכם להציץ באתר שלנו ולהבין איך היא יכולה להפוך למציאות ולתאם אתנו פגישה במתחם כדי לחוות את הדבר האמתי.

צרו קשר:

בטלפון: 073-726-3333

בדוא״ל: office@d-eco.co.il

או בהשארת פרטים בטופס הפנייה בעמוד צור קשר באתר