ואצאפ
בלוג

מקומות מיוחדים לחתונה במרכז

מקומות מיוחדים לחתונה במרכז

מחפשים מקומות לחתונה במרכז? חשוב לכם למצוא מקומות מיוחדים לחתונה במרכז? אם כן, כדאי שתכירו את מתחם האירועים ECO שבשרון הכולל אולם וגן אירועים, כך שבמרחק נסיעה קצרה מתל אביב תגיעו לפינת גן עדן קסומה ומושקעת.

 

חתונה קסומה בטבע בלי לעזוב את המרכז

נכון שרבים מאיתנו חולמים על חתונה קסומה בטבע אך לא אחת מדובר במשאלה שאינה ריאלית שבלתי ניתנת ליישום. הסיבה לכך טמונה בצורך להתרחק מהמרכז על מנת לאתר מיקום מוצלח בטבע, דבר המקשה על ארגון האירוע והגעת האורחים. יחד עם זאת, חשוב לדעת שניתן למצוא מספר מקומות לאירועים במרכז הטובלים בטבע. דוגמא טובה לכך היא מתחם אקו הקסום והפסטורלי שבשרון, השוכן בסמוך לגדות נחל חדרה וטובל בנוף בראשיתי פתוח וטבעי, וזאת לא רחוק מצירי תנועה מרכזיים. המקום משלב באופן מוצלח בין טבע לקדמה, חדשנות ויוקרה, כאשר האיכות הטבעית מודגשת בעיצוב מרהיב ויוקרתי השם דגש על שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, אבן וברזל, ובשילוב החוץ והפנים עם אולם בעל קירות שקופים הפונים לגן האירועים של המתחם. האולם הפנימי מעוצב בסגנון גרין האוס שופע אור ואוויר העשיר בצמחייה טבעית שמשגשגת באור השמש הישיר לו היא זוכה.

 

הפקת חתונה מיוחדת עבורכם

מלבד מיקום מופלא, במתחם אקו יעשו מעל ומעבר על מנת להפיק עבורכם חתונה מיוחדת העונה באופן מושלם לחלומותיכם, רצונותיכם והצרכים הספציפיים שלכם. למען מטרה זו עומד לרשותכם צוות מקצועי, אדיב ומנוסה הקשוב לשמוע את משאלותיכם ובקשותיכם, וידאג להגשימן בכול פרטי האירוע. בנוסף, תוכלו לבחור בחבילת החתונה המתאימה לכם שיכולה לכלול למשל שירותי קייטרינג, עיצוב המתחם ודי ג'י, וכמו כן אתם יכולים לבחור בחבילה ייחודית כמו חתונה חברתית, צמחונית או טבעונית. לאחר שבחרתם בחבילה המתאימה יועמד לרשותכם מנהל אירוע אישי האחראי על ארגון כל צרכי החתונה, החל משלבי תכנון ראשוניים, דרך הפקת האירוע עצמו ועד לסיומו המוצלח.

 

הזמנת מקום לחתונה מיוחדת במרכז

 להזמנת מקום לחתונה מיוחדת במרכז, לקביעת פגישת היכרות וקבלת עוד מידע בנושא, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il