ואצאפ
בלוג

מקום לאירוע קטן בשרון

בשנה האחרונה גובר הביקוש לאירועים במרכז עד 300 איש השמים דגש על איכות גבוהה וייחודיות. אם גם אתם מחפשים גן אירועים קטן במרכז או גן אירועים קטן בשרון שהינו ייחודי ומרשים, כדאי לכם הכיר את בית האירועים ECO השוכן במיקום מרהיב ומעניק חוויה שאין כדוגמתה.

למה בכלל אירוע קטן?

עד לא מזמן הישראלים רצו אירועים וחתונות גדולים ומרשימים, אבל בשנים האחרונות חל מהפך רבים דווקא מבקשים לערוך אירועים הרבה יותר קטנים ואינטימיים. קודם כל, כי הקורונה גרמה לרבים להימנע מהתקהלויות יותר מידי גדולות, הכוללות מפגש עם אנשים שהם לא ממש מכירים. כמו כן, מושם דגש על אירועים בחוץ, ובייחוד בעונת הקיץ, וישנה העדפה לאירוע קטן עם מפגש הרבה יותר אינטימי ואישי בין המוזמנים, ואפשרות ליצירת אווירה נעימה ונינוחה.

מה זה אומר – אירוע קטן בשרון?

אחד האזורים המועדפים לאירועים קטנים הינו ללא ספק השרון, קרוב למרכז אך מוקף בטבע וירוק. אז אם אתם מחפשים מקום לאירוע קטן בשרון אתם למעשה מדברים על אירועים עם כמות מוזמנים הנעה בין 150 ל- 300 איש, ועבור הצורך הזה ניתן למצוא לא מעט גני אירועים בשרון עד 300 איש. יחד עם זאת, מקומות אלו נבדלים אחד מהשני באיכותם ובהיותם באמת מוקפים בטבע אותנטי וייחודי.

גן אירועים במרכז ליד נחל

אירוע חתונה קטן בלי להתרחק מאזור המרכז, אבל עדיין במיקום יפה וייחודי, הוא לא בגדר פנטזיה. באזור השרון תוכלו למצוא לא רק גן אירועים קטן ואיכותי בטבע אלא גם כזה השוכן על גדות נחל. מדובר כמובן במתחם רחב הידיים של אקו, הכולל גן אירועים ואולם עם קירות שקופים, השוכן על ליד שמורת נחל חדרה שזורמים בו מים כל השנה ויש סביבו חי וצומח ייחודיים. בתור שכזה מתחם האירועים עטוף בטבע מרהיב, שדות מוריקים, שמים פתוחים, מדשאות רחבות וציוץ של ציפורים.

יתרה מכך, לימי החורף באקו מציעים גם מתחם פנימי יוקרתי אנין טעם, המשאיר אתכם קרובים לטבע בזכות קירות שקופים ועיצוב פנים ייחודי עם אלמנטים מושקעים מעולם הצומח והחי.

המתחם של אקו, פנימי וחיצוני, יעניק לכם מקום מושלם לאירועים אינטימיים בשרון עם שילוב של טבע מרהיב וטהור, מלא ברכות ונינוחות, לצד שירות מוקפד על כל פרטיו. זאת בנוסף לעיצוב עכשווי ומרשים של מבנה אדריכלי עם חלל דינמי שניתן לבנות בו כל אווירה מבוקשת בעזרת משחקי תאורה, מיצגי וידאו ארט, ועוד. אז בין אם מדובר באירועים עד 250 איש או באירועים עד 150 איש במרכז, באקו תזכו למענה מושלם בכל עונות השנה.

הפקה שלמה על כל פרטיה

לצד מקום מושלם לאירוע קטן במרכז, באקו גם יספקו לכם מענה מקצועי שלם לכל צורכי הפקת האירוע, בכל אווירה וקונספט מבוקשים. התכנון הדינמי של המתחם מאפשר להתאימו לכל סוג ואופי של אירוע בהתאם לכל חזון מבוקש, ואת יישומו באמצעות סל רחב של כלים איכותיים ומתקדמים, בשילוב חשיבה יצירתית ומקורית לצד הפקה מוקפדת עם כל פרט.

כמובן שהרמה הגבוהה של איכות הפקת אירועים ניכרת גם במטבח הבוטיק של המתחם, שיש לו יכולת להתאים לכל קונספט ומבוסס על חומרי גלם משובחים וטריים עם שפע של מנות אהובות ומיוחדות בשלל של טעמים, צבעים וניחוחות. תוכלו להזמין אירוע בשרי, חלבי או צמחוני, אירוע המבוסס על הגשה לשולחנות או בסגנון בופה, ועוד.

הזמנת מקום לאירוע קטן בשרון

להזמנת מקום לאירוע קטן בשרון, לתיאום פגישת היכרות ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il