ואצאפ
בלוג

מקום לאירוע קטן בשרון

מקום לאירוע קטן בשרון- לאירוע אינטימי

בשנים האחרונות, הטרנד של אירוח אירועים קטנים, במסגרות ייחודיות ובלעדיות, זכה לפופולריות רבה, במיוחד בקרב אלו המחפשים חוויות איכותיות, במקומות מרכזיים ונגישים.

 

עם הביקוש ההולך וגובר למפגשים אינטימיים, שמתעדפים איכות על פני כמות, חללי אירועים שיכולים להכיל עד 300 אורחים, אך עדיין מציעים תחושת אינטימיות וקסם, הופכים למבוקשים מאוד. 

 

אם במקרה אתם מחפשים מקום שובה לב לאירוע קטן, במקום מרכזי ושליו, שמשדר אלגנטיות וקסם, שווה לכם לבדוק את בית האירועים ECO. פנינה קסומה זו, השוכנת במיקום מרהיב, מבטיחה חוויה שאין שניה לה, שתשאיר רושם מתמשך על עליכם ועל אורחיכם כאחד. 

 

בין אם אתם מתכננים מפגש עסקי, מסיבת יום הולדת עגול לסבתא או טקס חתונה אינטימי, גן אירועים קטן במרכז או גן אירועים קטן בשרון, אתם מוזמנים לבדוק את בית האירועים ECO, השוכן במיקום מרהיב ומעניק חוויה שאין כדוגמתה.

בית האירועים ECO מציע שילוב של תחכום, שלווה ואירוח חסר תחרות, שמבדיל אותו מאולמות אירועים מסורתיים. התכוננו לצאת למסע של רגעים יוצאי דופן וזיכרונות בלתי נשכחים במיקום יוצא דופן זה.

מתי השתנו ההעדפות לטובת גני אירועים קטנים?

עד לא מזמן, הישראלים העדיפו אירועים וחתונות גדולים ומרשימים, אבל בשנים האחרונות חל מהפך. רבים דווקא מבקשים לערוך אירועים קטנים בשרון או במרכז, כאלו שיאפשרו להם לחגוג באינטימיות ובשמחה אמיתית. 

למה זה קרה? 

ראשית, כי הקורונה גרמה לרבים להימנע מהתקהלויות  גדולות, הכוללות מפגש עם אנשים שהם לא ממש מכירים. כמו כן, מושם דגש על אירועים בחוץ, ובייחוד בעונת הקיץ. כן, ישנה העדפה לקיים אירוע חתונה קטן, עם מפגש הרבה יותר אינטימי ואישי, בין המוזמנים, כמו גם מתן אפשרות ליצירת אווירה נעימה ונינוחה.

למה להעדיף אולמות אירועים קטנים?

אולמות קטנים, הם דרך נפלאה להפגיש בין אנשים בסביבה אינטימית, המאפשרת קשרים הדוקים יותר וחוויות בלתי נשכחות. בין אם מדובר בהפקת אירועים של עד 100 איש, אירוע חברתי מצומצם של עד 50 איש בשרון, או רומן אינטימי עוד יותר של עד 30 אורחים, אירועים בקנה מידה קטן יותר, מציעים קסם ייחודי והזדמנות לאינטראקציות משמעותיות.

 

אירועים עם עד 100 איש, יכולים לנוע בין מסיבות יום הולדת תוססות, עם חברים ובני משפחה ועד לגיוס כספים קהילתיים. מפגשים אלה כוללים לעתים קרובות שילוב מגוון של אורחים, היוצרים אווירה תוססת מלאה בצחוק ושיחה. דמיינו לעצמכם ברביקיו קיצי עם עמיתים מהעבודה, אירוע השקה יוקרתי בחברה, או ברית או בריתה- עם מקום לאירועים קטנים עד 50 איש בשרון, 

 

בהזמנת גן לאירועים קטנים בני עד 50 איש, התפאורה לרוב רגועה ונעימה יותר. למשל: 

  • שאואר לכלה

  • אירוע נטוורקינג

  • סדנת גיבוש צוות. 

 

עם מספר מצומצם של משתתפים, לאורחים יש הזדמנות לעסוק עמוק יותר אחד עם השני, לטפח קשרים אמיתיים וליצור רגעי שמחה משותפים.

 

בקיום אירועים קטנים עד 30 איש בשרון, הפוקוס עובר לחוויה אינטימית ואישית יותר. למשל: 

  • מסיבת ארוחת ערב רומנטית למשפחה

  • מפגש מועדון ספרים

  • אירוע בוטיק אחר. 

 

מפגשים קטנים יותר אלו מאפשרים שיחות מעמיקות, אינטראקציות קרובות יותר ותחושת אחווה שהיא באמת מיוחדת.

 

בין אם מדובר באירוע גדול יותר עם עד 100 אורחים, מפגש בינוני עד 50 משתתפים, או רומן אינטימי יותר עם עד 30 איש, גנים לאירועים קטנים מאפשרים ליצור זיכרונות מתוקים בסביבה חמה ומסבירת פנים. לכן, בפעם הבאה שאתם מתכננים אירוע, קחו בחשבון את הקסם שיכול להתפתח במסגרות הקטנות האלה, שבהן כל אורח מוערך וכל רגע מקבל הוקרה לכשעצמו.

מה זה אומר – אירוע קטן בשרון?

אחד האזורים המועדפים לאירועים קטנים הינו ללא ספק השרון, קרוב למרכז אך מוקף בטבע וירוק. 

 

אז אם אתם מחפשים מקום לאירוע קטן בשרון, אתם למעשה מדברים על אירועים עם כמות מוזמנים מצומצמת, שנעה בין 150 ל- 300 איש. עבור הצורך הזה, ניתן למצוא לא מעט גני אירועים בארץ, עד 300 איש. יחד עם זאת, מקומות אלו נבדלים אחד מהשני באיכותם ובהיותם מוקפים בטבע אותנטי וייחודי.

גן אירועים במרכז ליד נחל

אירוע חתונה קטן, בלי להתרחק מאזור המרכז, אבל עדיין במיקום יפה וייחודי, הוא לא בגדר פנטזיה. באזור השרון תוכלו למצוא לא רק גן אירועים קטן ואיכותי בטבע, אלא גם כזה השוכן על גדות נחל. 

 

מדובר כמובן במתחם רחב הידיים של אקו, הכולל גן אירועים ואולם עם קירות שקופים, השוכן על ליד שמורת נחל חדרה, שזורמים בו מים כל השנה ויש סביבו חי וצומח ייחודיים. בתור שכזה, מתחם האירועים עטוף בטבע מרהיב, שדות מוריקים, שמים פתוחים, מדשאות רחבות וציוץ של ציפורים.

 

יתרה מכך, לימי החורף, באקו מציעים גם מתחם פנימי יוקרתי אנין טעם, המשאיר אתכם קרובים לטבע, בזכות קירות שקופים ועיצוב פנים ייחודי, עם אלמנטים מושקעים מעולם הצומח והחי.

 

המתחם של אקו, הפנימי והחיצוני, יעניק לכם מקום מושלם לאירועים אינטימיים בשרון, עם שילוב של טבע מרהיב וטהור, מלא ברכות ונינוחות, לצד שירות מוקפד על כל פרטיו. זאת בנוסף לעיצוב עכשווי ומרשים, של מבנה אדריכלי עם חלל דינמי, שניתן לבנות בו כל אווירה מבוקשת, בעזרת משחקי תאורה, מיצגי וידאו ארט, ועוד. 

 

אז בין אם מדובר באירועים עד 250 איש או באירועים עד 150 איש במרכז, באקו תזכו למענה מושלם בכל עונות השנה.

הפקה שלמה על כל פרטיה

לצד מקום מושלם לאירוע קטן במרכז, באקו גם יספקו לכם מענה מקצועי שלם לכל צורכי הפקת האירוע, בכל אווירה וקונספט מבוקשים. התכנון הדינמי של המתחם מאפשר להתאימו לכל סוג ואופי של אירוע בהתאם לכל חזון מבוקש, ואת יישומו באמצעות סל רחב של כלים איכותיים ומתקדמים, בשילוב חשיבה יצירתית ומקורית לצד הפקה מוקפדת עם כל פרט.

 

כמובן שהרמה הגבוהה של איכות הפקת אירועים, ניכרת גם במטבח הבוטיק של המתחם, שיש לו יכולת להתאים לכל קונספט. היות והוא מבוסס על חומרי גלם משובחים וטריים, עם שפע של מנות אהובות ומיוחדות בשלל של טעמים, צבעים וניחוחות. תוכלו להזמין אירוע בשרי, חלבי או צמחוני, אירוע המבוסס על הגשה לשולחנות או בסגנון בופה, ועוד.

הזמנת מקום לאירוע קטן בשרון

כאמור, "אקו" הוא מקום ייחודי למפגשים אינטימיים. אצלנו תמצאו שירות ללא דופי יחד עיצוב מותאם אישית. 

 

המקום שלנו מהווה מקום מצוין עבור מי שמחפש מקומות לאירועים באזור השרון, הוא מציע רמת שירות גבוהה, העולה על הציפיות. מרגע ההזמנה, מנהל האירועים שלנו נמצא לצידכם, על מנת להבטיח שכל פרט מותאם לציפיות שלכם בשלימות. 

 

עם גישה מדויקת ומותאמת לצרכים, הרצונות והתקציב שלכם, "אקו" הופך להתגלמות החזון שלכם, בכך שהוא יוצר חוויה ייחודית ובלתי נשכחת לכם ולאורחים שלכם. 

 

תנו לנו להיות אתכם לאורך המסע מההתחלה ועד הביצוע, מה שהופך את האירוע שלכם ב"אקו" לאירוע חלק ובלתי נשכח. 


להזמנת מקום לאירועים קטנים בשרון, לתיאום פגישת היכרות ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il