ואצאפ
בלוג

גן אירועים בטבע

גן אירועים בטבע- המקום המושלם

גן אירועים בטבע – קסום, מרהיב ואיכותי

מחפשים גני אירועים בטבע במיקום קסום באווירה פסטורלית וייחודית? אם כן, בגן האירועים  ECO תמצאו מענה מושלם לחלומכם. הגן נמצא סמוך לשמורת נחל חדרה המיוחדת, זהו גן אירועים בטבע, יפה ומושקע, המתאים לכל סוג של אירוע עסקי או פרטי ויעניק לכם, ולאורחים, חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

גני אירועים בטבע- בחירה מנצחת לאירוע

קיום של אירוע בטבע הופך כל הפקה למורכבת יותר, מושקעת יותר, אבל מעל הכל, לחווייתית יותר. הפקת חתונה, בר מצווה או אירועי חברה בחלל פתוח, מתחת לכיפת השמיים, משדרגת באופן משמעותי את האירוע. לאירועים בטבע יש אווירה אחרת: משוחררת יותר, מאפשרת יותר, משום מה אירועים בטבע חרוטים יותר זמן בזיכרונם של אנשים.

אחד הקונספטים הייחודיים בישראל לקיום אירועים (אירועים עסקיים או כל אירוע משפחתי גדול אחר) הוא הפקת אירוע בתוך מתחם אירועים המשלב גן אירועים- חלל בטבע, יחד עם אולם אירועים- אזור סגור. הקונספט הנ"ל עונה על מספר צרכים, מאפשר לחלק את האירוע לאזורים ותחנות (אזור ריקוד, אוכל, פינות ישיבה אלטרנטיביות וכו'). בנוסף, הקונספט נותן מענה מצוין לקיום אירוע בעונות מעבר.

בחירת מתחם האירועים שמתאים לכם

ברור לנו שאין אירוע בטבע הדומה למשנהו ולכל אירוע יש את המאפיינים והצרכים הייחודיים לו. על מנת לספק מענה שלם לכל צורך, ב'אקו' תוכלו לבחור במתחם האירועים המתאים לכם:

  • המתחם הפתוח – מדשאות מטופחות ליד שמורת נחל חדרה הסמוכה, שדות ירוקים ושמיים רחבים הנפרסים מעל יעניקו לכם אירוע הכי קרוב לטבע שאפשר לבקש.  המתחם אידיאלי לימים ולערבים חמימים ונעימים של ימות הקיץ ועונות המעבר.
  • גן ואולם – למזג את הטוב שבכל העולמות עם שילוב בין אולם פנימי יוקרתי ומרשים לגן אירועים חיצוני בטבע. המיזוג המושלם נוצר בזכות עיצוב המקום שכולל קירות שקופים המחדירים את הטבע לתוך האולם, וכן שילוב של אלמנטים עיצוביים מעולם הצומח והחי, בסגנון כפרי. המתחם נפלא לקיום אירועים בכול ימות ועונות השנה, קיץ וחורף כאחד.

גן אירועים ייחודי בשרון

גן האירועים 'אקו' שוכן באזור השרון במיקום מרכזי. המקום נגיש, מאפשר חניה של רכבים רבים ומהווה פתרון מצוין למי שמחפש מקום לאירוע במרכז הארץ וגם צפונית לאזור השרון ( חיפה והעמקים). שמורת נחל חדרה, הסמוכה למתחם, זוכה בעשור האחרון לעדנה מחודשת של פיתוח וטיפוח מי הנחל והחי והצומח שבו. הגן עצמו מנוהל מתוך תפיסה אקולוגית המשלבת בין טבע לקדמה, ראשוניות ונוחות, ובין המודרני לאותנטי. התפיסה האקולוגית שלנו ניכרת ברצון להשתלב באופן אופטימאלי בטבע עם בחירה נכונה וקפדנית של חומרים, ניצול נכון של השטח, מחזור מלא ושימוש במים אפורים.

הפקת אירועים זו ההתמחות שלנו

אנו ב'אקו' מתמחים בהפקת אירועים בטבע ובאולמות, ומחזיקים בניסיון רב שנים בתחום. הצוות המקצועי שלנו בעל ניסיון עשיר, של יותר מ-20 שנים, בהפקה וניהול מתחמי אירועים, לרבות מתחם 'איסט' תל אביב, קיסר ים ונאות קדומים. הידע שרכשנו באלפי אירועים שהפקנו מאפשר לנו להעניק לכול לקוח מענה מדויק ואיכותי הניכר בכל פרט בהפקה, ומלווה בשירות אישי, אדיב וקשוב לצרכיו ורצונותיו.

חוויה בלתי נשכחת ב'אקו'

להזמנת אירועים מכל הסוגים במתחם הייחודי והאיכותי 'אקו', או לתיאום פגישת היכרות ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il.