ואצאפ
בלוג

מקום מיוחד לאירוע – אקו

כך תזהו מקום מיוחד לאירוע שלכם

בארצנו הקטנה פועלים לא מעט גני ואולמות אירועים לחגיגות פרטיות ועסקיות. חלקם מציעים את "החבילה הרגילה" וזה בסדר גמור, אך ישנם יחידי סגולה שמציעים הזדמנות לאירוע יוצא דופן באיכותו. כך תזהו אותם.

שאלה של עיצוב

יש שיציעו לכם גן או אולם לאירוע ויש שיגדילו לעשות עם שתי האפשרויות יחדיו, כך שתקבלו מענה לכל עונות השנה עם שילוב מוצלח בין פנים לחוץ. בכל מקרה, מומלץ לגלוש תחילה באתר האינטרנט של החברה ולהתרשם מגלריית התמונות כדי להבין באופן ראשוני אם המקום נאה בעיניכם. לאחר מכן, מומלץ כמובן להגיע לאתר עצמו ולהתרשם ממנו במו עיניכם כי קיים הבדל משמעותי בין הדקורציות שמציעים אולמות וגני אירועים שונים. כך לדוגמא, מקום באמת מיוחד ישלב עיצוב פנים בהשראת המפגש שבין טכנולוגיה, אדריכלות ואומנות ליצירת תפאורה נהדרת שאותה ניתן לעצב באופן דינאמי במיוחד עבורכם. את התפאורה ניתן יהיה לשנות גם בין שלבי האירוע השונים בעזרת ויז'ואל, תאורה ומיצגי וידיאו ארט עצומים שמוקרנים בחלל ובוראים עולם שמעבר למציאות הרגילה.

דגש על גישה אקולוגית

כיום כמעט בכל מקום אנו נתקלים בדגש על גישה אקולוגית ושמירת הסביבה, ואכן מדובר בנושא חשוב. יחד עם זאת, ישנם גני ואולמות אירועים שמסתפקים בכותרת "אקולוגית" ויש מקומות מיוחדים שבאמת עומדים בהגדרה. הכוונה היא לאתרי אירועים שמשתלבים באופן הרמוני בסביבתם הטבעית, כגון נחל או חוף ים, וגישתם האקולוגית מתבטאת בכל הפעילויות החל בהתייחסות לתפריט צמחוני, טבעוני, חלבי או אחר ועד לשם המקום עצמו. אגב, מלבד חשיבות השמירה על הכדור שלנו, קיום אירוע עסקי או פרטי בגישה ירוקה עוזר לחבר את האורחים ובעלי השמחה אל תחושת השמחה שבטבע ואל הקשר שבין האדם לעולם, ובהחלט משדר למוזמנים את המסרים הללו.

האירוע עושה את המקום

מרבית גני ואולמות האירועים מבטיחים שתהיה לכם מילה בכל הנוגע לעיצוב האירוע ולאופן התנהלותו, אך בסופו של דבר התוצאות דומות למדי בכל האירועים שלהם. לעומת זאת, ישנם מקומות מיוחדים שבאמת מאמינים ופועלים לפי הגישה ש- "האירוע עושה את המקום", ולא להיפך. לכן, אצלם כל חגיגה יוצרת את המתחם מחדש ומעצבת אותו בהשראתכם ולפי בחירתכם. לשם כך אתם מקבלים תחילה פגישת ייעוץ חינם שבה תוכלו להתרשם מהיחס של הצוות עם מומחה שיקשיב למשאלותיכם, יבין את מסגרת התקציב שלכם ואת מאפייני המוזמנים, וגם ישאל לגבי הקונספט הרצוי ויעזור לכם בגיבושו. לאחר מכן, תקבלו ליווי צמוד ממנהל אירוע שאחראי על כל הקשור במסיבה, החל משלב התכנון ועד לסיום המוצלח, וזהו למעשה ה- "במאי" שלכם שדואג לכל המשימות הקשורות באירוע ולביצוען על הצד הטוב ביותר.

שירותים ומחירים

איכותו של מקום לאירוע נבחנת גם בגמישות החבילה שאתם יכולים לבחור. כך למשל, בעת האחרונה גובר הטרנד של חתונות חברתיות שבהן הזוג המאושר או החברים מחליטים על הקונספט, ולעומת זאת יש המעוניינים בחבילה השלמה: עיצוב המקום, שירותי קייטרינג, תקליטן וכדומה. ולבסוף, איכות ניכרת גם ביכולת לייעץ, להגמיש ולהתאים את החבילה הנכונה לתקציב שלכם עם מגוון אפשרויות, וסגירה על העלות הסופית בלי "הפתעות" של הרגע האחרון.

להפקת חתונה מיוחדת במתחם האירועים שלנו שבשרון, לקביעת פגישת היכרות וקבלת עוד פרטים ומידע בנושא, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il