ואצאפ
בלוג

חתונה בטבע במרכז

חתונה בטבע– להפוך את החתונה שלכם למיוחדת

בעבר הרחוק, שניים שלושה דורות קודמים, היו מעט מאוד גני אירועים בישראל. רוב האירועים היו מתקיימים באולמות אירועים סטנדרטיים, בדרך כלל באזורי תעשייה או בכניסה לערים גדולות. עם השנים, ועם עליית רמת החיים וההתפתחות התרבותית עלה הביקוש לשינוי ושדרוג האירועים אם בתוכן ואם בחלל בו מציינים את האירוע. בשני העשורים האחרונים החלו לצוץ עשרות מקומות לאירועים בטבע, חלקם מציגים את הרמה הגבוהה ביותר הניתן למצוא בתחום.

 

הפקת חתונה בטבע מאפשרת למשפחה החוגגת, ובעיקר לזוג המאושר, ורסטיליות ומגוון רחב יותר של אפשרויות מבחינת תוכן לאירוע. גם מבחינת האורחים יש יותר אפשרויות וגמישות. היתרון הגדול הוא שניתן לחלק את הגן ליותר אזורים ויש יותר גמישות (פינות עישון, פינות ישיבה ורסטיליות, מספר אזורי חלוקת אוכל וכו').

 

הקונספט הייחודי ביותר, אותו ניתן למצוא בכמה מקומות בודדים במרכז הארץ הוא קונספט בו מתחם אירועים מציע לאורחיו שילוב מנצח של שני האלמנטים: אולם אירועים רחב ידיים בו ניתן לערוך אירועי חברה או מגוון רחב של אירועים משפחתיים, ובמקביל באותו מתחם אתם יכולים למצוא גן אירועים הכי קרוב לטבע שאפשר, מדשאות, צמחיה מטופחת שם ניתן לערוך חתונות ואירועים אחרים למאות משתתפים.

 

שיקול מזג אוויר- הערך המוסף

זוגות רבים בוחרים לחגוג את החתונה שלהם בטבע- גן אירועים. אחד השיקולים המרכזיים לקביעת התאריך הוא שיקול מזג האוויר. מצד אחד עונות המעבר אטרקטיביות במיוחד (לא חם מידי ולא קר מידי או גשום) מצד שני עונות המעבר לא צפויות וקשה לקחת סיכון. הקונספט של מתחם משולב של אולם וגן נותן מענה מצוין לאותם זוגות. כך ברירת המחדל של האירוע יכולה להיות בגן האירועים- אירוע בטבע, אך מזג אוויר מפתיע או לא צפוי יקבל מענה מידי באמצעות העברתו לאולם האירועים. בנוסף מתחם אירועים גדול יכול להכיל אירועי חברה גדולים במיוחד של 1000 אורחים ומעלה ואז לחלק את האירוע לאזור פנימי וחיצוני (הופעות/ אוכל, הרצאות/ ריקודים וכו').

 

מיקום קסום לחתונה במרכז

מתחם האירועים 'אקו' נמצא סמוך לשמורת נחל חדרה, באזור השרון (צמוד לצפון העיר חדרה). מבחינת מיקום, המקום מהווה פתרון מצוין לתושבי המרכז כמו גם לתושבי חיפה והעמקים (כמובן גם לתושבי השרון).  יש אליו גישה מהירה מכביש 2 (כביש החוף) כביש 4 וכביש 65. המתחם מוקף בשדות ובריכות דגים ואווירת הטבע מוטמעת בו בכל מקום. גם המעבר בין האזור הפנימי הסגור לגן הפתוח לא משאיר מקום לדמיון, האולם מוקף בחלונות שקופים גבוהים וגם ליושבים בפנים יש תחושה של הימצאות בטבע.

 

הפקת חתונה בהתאמה אישית

בזכות הקונספט הייחודי והניסיון הרב שצברנו ב-20 שנות הפקת אירועים במתחמים רבים הצוות המיומן שלנו יידע 'לתפור' עבורכם את האירוע המושלם המתאים למידותכם. מילות המפתח מבחינתנו הן ורסטיליות ו-Tailor made, כל זוג שמתחתן  או משפחה יכולים לבחור בחבילת חתונה המתאימה לצרכים, לרצונות ולהגדרות התקציב. כך למשל, תוכלו לבחור אם לכלול בהפקת החתונה שירותי קייטרינג ותקליטן, לבחור את עיצובו של המקום וגם את  קונספט האוכל של החתונה לרבות חתונה צמחונית, טבעונית ואלטרנטיבית. מעבר לכך, אנו מעניקים לכל לקוח פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות אשר תסייע בבחירת רעיונות לחתונה ובתכנון אירוע המותאם למשאלות ולהגדרות התקציב. לאחר שבחרתם בחבילת חתונה שמתאימה לכם תזכו במנהל אירוע אישי וצמוד שידאג לכל צרכי החתונה משלבי התכנון ועד לאירוע עצמו ולסיומו המוצלח.

 

קייטרינג בוטיק משובח

המזמינים חבילת חתונה שכוללת שירותי קייטרינג ייהנו ממטבח בוטיק משובח. שירותי הקייטרינג שלנו שכוללים מגוון תפריטים יותאמו במיוחד לקונספט האירוע ויעניקו לאורחים חוויה קולינארית בלתי נשכחת. כך למשל, תוכלו לבחור בחתונה עם תפריט בשרי מעולה או לבחור בתפריט טבעוני עשיר ומפתיע, וזאת בכל שיטת הגשה החל מ'בופה' ועד לאירוח מלא עם הגשה לשולחנות, וכל מה שביניהם.

 

הזמנת חתונה בטבע במרכז

רוצים להתחתן תחת כיפת השמיים ?

מבקשים למצוא את המקום המושלם לקיום חתונה ?

 

מתחם האירועים הייחודיECO  מציע מיקום מושלם לחתונה בטבע באזור השרון ליד שמורת נחל חדרה הסמוכה, נוף כפרי, גן מטופח ואולם אירועים יוקרתי. כל אלו ועוד יוצרים מיקום מושלם המאפשר הפקת חתונות בטבע, ואם לא די בכך אנו מציעים אירועים בטבע במחירים הוגנים ונוחים הנגישים לכל זוג ולכל משפחה.

 

השאירו את פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il 

פנו אלינו ונשמח לייעץ ולסייע בכל התלבטו ושאלה.