ואצאפ
בלוג

מקומות מיוחדים לחתונה במרכז

חתונה מיוחדת- המתכון לחתונה שעוד לא הייתה כמוה

בבחירת מקומות לחתונה, אפשר להסתפק במתחם רגיל, או שאפשר לבחור מקום לחתונה מיוחדת, כמו בית האירועים אקו, ליד שמורת נחל חדרה. אבל למה חשוב לבחור מקומות מיוחדים לחתונה ומה הערך המוסף שלהם? 

 

על כך יוסבר במאמר הבא.

החשיבות של מקום מיוחד לחתונה 

כידוע, בחירת מקום לחתונה, מהווה נושא מרכזי בתכנון והפקת חתונה. האולם נדרש לספק מענה מכובד, עם יכולת להכיל ברווחה, את כל מוזמני האירוע. כמו כן, הוא נדרש לספק שירות מקצועי, אוכל מעולה ותפריט מגוון, עבור מחירים משתלמים וכדאיים. 

 

נוסף על פרמטרים בסיסיים אלו, רבים מבינים בימינו, את החשיבות של בחירת מקומות מגניבים לחתונה, כפי שמציעים במתחם אקו שליד חדרה.

היתרונות של חתונות במקומות מיוחדים

מכיוון שמדובר באירוע של פעם בחיים, שמושקעים בו הרבה משאבים, זמן וכסף, מעבר לצרכים הבסיסיים, רבים מבקשים למצוא מקומות מיוחדים לחתונה. 

 

הבקשה באה מתוך רצון ליצור חתונות מיוחדות, מיוחדות ובלתי נשכחות ומתוך הבנה שלמיקום האירוע, יש השפעה ישירה על האווירה הנוצרת. ככול שהמקום הינו יותר ייחודי, שונה ומקורי, כך הרושם שהוא יעשה על מוזמני האירוע והאווירה שתיווצר בו, יהיו יותר מקוריים ומרהיבים.

מה זה אומר, מקום מיוחד לחתונה?

יש להבין כי המונח מקומות יפים לחתונה, ליצירת חתונה מיוחדת במרכז' מקבל אינטרפרטציה שונה עבור כל זוג שמתחתן, בהתאם להעדפותיו וסולם הערכים שלו. 

 

להלן מגוון רעיונות לחתונות מיוחדות:

  • מקומות יפים– עבור חלק מהזוגות מיקום מיוחד לחתונה, הוא כמה שיותר יפה, כאשר במרבית המקרים, יופי מקושר לסביבה טבעית מרשימה, כמו ליד מקור מים, עם נוף פנורמי מרהיב, מתחם מוקף בצמחייה טבעית קסומה וכדומה. 

יחד עם זאת, יש כאלו שעבורם מקום יפה לחתונה, ניכר בחזותו של המבנה בו האירוע התקיים, בין אם מדובר במבנה אדריכלי עתיק, מודרני, מיוחד וכדומה.

  • מקומות שווים לחתונה– יש מי שחשוב לו למצוא מקומות הנחשבים כ- "שווים" עבור החתונה, בין אם מדובר במקום יוקרתי ומפואר, מקום ששמו הולך לפניו, מקום אופנתי במיוחד וכדומה.

  • מקומות מגניבים– יש מי שרוצה להתחתן במקום מגניב, שיש לו טוויסט בעלילה, המציע מיקום ומתחם ייחודי, צעיר ומרשים.

  • מקומות מקוריים– יש מי שחשוב לו להיות שונה ומקורי ולמצוא מקום לחתונה, שאף אחד לא התחתן בו קודם, למשל על גדות נחל, על פסגת הר גבוה, בתוך מבנה ארכיאולוגי מרשים וכדומה.

דגש על חתונות בטבע

אחד הפתרונות המקובלים עבור מקומות יפים ומיוחדים, הינו הפקה של חתונה בטבע. יחד עם זאת, בחירה בחתונה בטבע אינה פשוטה, כי צריך להתמודד עם תנאי שטח מורכבים, כמו גם להביא למקום את כל הנדרש לאירוע. הפתרון המתבקש הינו, איתור מתחם אירועים השוכן בטבע. אבל הבעיה היא שמרבית המקומות השווים בטבע, מאוד רחוקים מהמרכז.

 

למרבה המזל ישנו מספר קטן של מקומות קרובים למרכז, שיספקו מענה מושלם עבור חתונה במקום יפה ומקורי. בין מקומות אלו בולט במיוחד בית האירועים של אקו. מדובר במתחם אירועים בשרון, השוכן בסמוך לשמורת נחל חדרה. יש בה מים זורמים כל השנה, עם גן ואולם ייחודים, בעלי מבנה אדריכלי מודרני מרשים, המשתלב בטבע העוטף אותו. המתחם פרוס על שטח נרחב ומספק מענה מקורי ושווה, להפקת חתונה.

חתונה מיוחדת- רעיונות ללוקיישן שונה 

אין ספק שמיקום שונה, הוא גורם ראשון במעלה, התורם לעיצוב חתונה אחרת. עדיף כמובן שהמיקום יהיה מנותק מהמולת העיר וישכון בחסות טבע בראשיתי, קסום ופסטורלי. 

 

זה בדיוק מה שמחכה לכם באקו השוכן בשרון, בסמוך לשמורת נחל חדרה, שעברה בשנים האחרונות הליכי שיקום רציניים, שהפכו אותה לאחת מפנינות הטבע הייחודיות במרכז. 

 

בנוסף לכך, אופן עיצובו של המתחם, מוקדש להעצמת הטבע וליצירת אווירה קסומה ומיוחדת:

  • האולם שבמתחם מוקף בקירות שקופים, המכניסים את הטבע פנימה.

  • עיצובו היוקרתי, מבוסס על חומרים טבעיים ונעזר באלמנטים שונים מעולם החי והצומח. 

  • למרות הלוקיישן של האולם וגן האירועים בתוך טבע, עדיין מדובר במיקום מרכזי, נגיש להגעה של האורחים מכל מקום בארץ, בין אם מהצפון, מהמרכז או הדרום.

חתונה קסומה בטבע בלי לעזוב את המרכז

נכון שרבים מאיתנו חולמים על חתונה קסומה בטבע, אך לא אחת מדובר במשאלה שאינה ריאלית, או בלתי ניתנת ליישום. הסיבה לכך טמונה בצורך להתרחק מהמרכז, על מנת לאתר מיקום מוצלח בטבע, דבר המקשה על ארגון האירוע והגעת האורחים. 

 

יחד עם זאת, חשוב לדעת שניתן למצוא מספר מקומות לאירועים במרכז, הטובלים בטבע. דוגמא טובה לכך, היא מתחם אקו הקסום והפסטורלי שבשרון, השוכן בסמוך לגדות נחל חדרה וטובל בנוף בראשיתי פתוח וטבעי, לא רחוק מצירי תנועה מרכזיים. 

הפקת חתונה אחרת

בנוסף למיקום מושלם, באקו עומד לרשותכם צוות מנוסה, מיומן ומסור הזמין להפיק חתונה אחרת העונה באופן מושלם לציפיותיכם, חלומותיכם ורצונותיכם. ההפקה תיקח בחשבון את העדפותיכם האישיות, סגנון וקונספט האירוע, אופי וכמות המזומנים והגדרות התקציב. 

 

בעזרת נתונים אלו ונוספים, נדאג להפיק עבורכם חתונה מושלמת על כל פרטיה, גדולים וקטנים כאחד:

הפקת חתונה מיוחדת עבורכם

אצלנו באקו, תוכלו לבחור בחבילת החתונה המתאימה לכם, שיכולה לכלול למשל שירותי קייטרינג, עיצוב המתחם ודי ג'יי. כמו כן, אתם יכולים לבחור בחבילה ייחודית, כמו חתונה חברתית, צמחונית או טבעונית. 

 

לאחר שבחרתם בחבילה המתאימה, יועמד לרשותכם מנהל אירוע אישי, האחראי על ארגון כל צרכי החתונה, החל משלבי תכנון ראשוניים, דרך הפקת האירוע עצמו ועד לסיומו המוצלח.

הזמנת מקום לחתונה מיוחדת במרכז

נמאס לכם מאולמות בנאליים לחתונות? חולמים על מקום מיוחד לחתונה שתהיה שונה ובלתי נשכחת? 

 

לנו במתחם האירועים ECO שבשרון, יש את המענה המושלם עבורכם. זאת בזכות שילוב של לוקיישן מרהיב, הטובל בטבע פסטורלי, לצד מתחם מושקע ויוקרתי. כן, נספק לכם הפקה ושירות מקצועיים, השמים דגש על כל פרט ליצירת חתונה אחרת ומיוחדת.

 

במתחם האירועים של אקו, יש את כל הדרוש לקיום חתונות מיוחדות:

  • המתחם שלנו שוכן בסמוך לשמורת נחל חדרה ומוקף בטבע פסטורלי עם שדות מוריקים, מדשאות מטופחות ושמיים פתוחים. 

  • לרשות אורחינו, עומד מתחם ייחודי הכולל גן אירועים פתוח ואולם הפתוח לגן, שעיצובו מוקדש, להעצמת והדגשת הסביבה הטבעית, המקיפה אותו. המקום עצמו מאופיין בעיצוב יוקרתי והוא מאובזר במיטב הציוד העכשווי והמתקדם ביותר. 

  • אנו מחזיקים בניסיון רב שנים בהפקת וניהול אירועים וחתונות, ויש לנו את כל הכלים והידע המקצועי, להפקת חתונות מיוחדות העונות במדויק לרצונות, לחלומות ולצרכים של הזוג הטרי ואורחיו.

 

להזמנת מקום לחתונה מיוחדת בשרון, לקביעת פגישת היכרות וקבלת עוד מידע בנושא, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il