ואצאפ
בלוג

חתונה ביום שישי בצהריים

חתונה ביום שישי בצהריים במתחם האירועים ECO

חתונה ביום שישי- לחגוג בפניות ובשמחה

גודל התקציב מהווה שיקול מרכזי ביותר בתכנון חתונה. זהו אירוע שעלותו מגיעה לעשרות רבות ואף למאות אלפי שקלים. אחת הדרכים שמאפשרות להוזיל את העלויות, מבלי לפגוע בתקציב המוקצה למרכיבים הבסיסיים של האירוע, כמו: הקייטרינג, העיצוב, המוסיקה, או הקונספט הכללי, היא לערוך חתונה בשישי בצהריים.

 

חתונות שישי צהריים, הן הדבר הנכון באופן כללי, אך יש לכך הסתייגויות שיפורטו בהמשך. בשורה התחתונה, העלות הסופית נקבעת, לפי שורה ארוכה של קריטריונים. הצעת המחיר מותאמת לכל אירוע, באופן ספציפי.

 

לכן, קשה מאד לתת תשובה מוחלטת לשאלות כמו "כמה עולה מנה לחתונה ביום שישי"?, "חתונה שישי בצהריים – מחירים ל-200 מוזמנים", או באופן כללי, לנקוב בטווח מחירים ידוע מראש, שמשקף עלות חתונה ביום שישי.

 

חתונה בשישי בצהריים- מחירים וממה הם מושפעים

הפרמטרים המכתיבים עלות הפקה של כל אירוע שהוא, הם רבים. זה נכון גם במקרה של חתונת שישי צהריים בקיץ או בחורף.

 

אלה ארבעת הפרמטרים המרכזיים הקשורים במקום האירוע עצמו:

  • האוכל - 
    אמנם נהוג לחשב את עלות הקייטרינג לפי מנה, אך מחיר המנה משקלל בתוכו מגוון משתנים: מספר המוזמנים, מספר המנות ומספר האפשרויות המוצעות לבחירה בכל אחת מן המנות, צורת ההגשה (הגשה לשולחנות או בופה), דרישות מיוחדות כגון מנות כשרות, צמחוניות, טבעוניות, נטולות גלוטן ועוד.

ככל שהסעדת האורחים באירוע, דורשת יותר התאמות או גיוון של סוגי מנות, כך נדרשים יותר חומרי גלם ויותר עבודה להכנה. לכן יש לכך השפעה על המחיר הסופי למנה.

  • עיצוב הקונספט והאווירה- 
    אפשרויות העיצוב הן כמעט אינסופיות והכל אפשרי. אך ככל שהעיצוב דורש יותר אביזרים, יותר עבודת הכנה, תלייה, חיבורי חשמל, אפקטים מיוחדים, או הרכבת ציוד מורכב ואלמנטים לא שגרתיים, שדורשים פתרונות יצירתיים, כך מחירו עולה.

גם משתנים אחרים הקשורים ביצירת קונספט וביצירת אווירה, כגון מוסיקה ותאורה משפיעים משמעותית על עלות האירוע, למשל, כשיש צורך במגוון רחב של סוגי תאורה, או בכמות גדולה של מקורות תאורה שונים, כדי לאבזר כראוי חלל גדול, במקרה של אירוע עם כמות גדולה של מוזמנים. 

אותו עיקרון תופס גם למערכות סאונד, הגברה, או לדרישות מיוחדות אחרות למיניהן.

  • בר המשקאות-
    טווח המחירים של משקאות אלכוהוליים הוא רחב ביותר. ריבוי משקאות מיובאים, יוקרתיים ואיכותיים, יכול להקפיץ פי כמה את עלויות הבר. במקרה זה, יש פחות גמישות במחיר, מאחר שבישראל נהוגים מיסים גבוהים מאד, על אלכוהול מיובא.

  • תשתיות ציוד- 
    מתחם אירועים שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו, ידאג לתשתיות טובות ואמינות, כדי למנוע כל אפשרות שמערכת החשמל תקרוס ברגע השיא, שהאורחים ייאלצו להשתמש בשירותים סתומים ומוצפים, או שמיזוג האוויר יהיה בלתי מורגש, באמצע חתונת צהריים ביולי או באוגוסט.

עלויות התחזוקה והתפעול של תשתיות איכותיות ומתקדמות, משתקפות בעלות האירוע הכוללת, אך זהו נושא שמומלץ בחום לא להתפשר עליו.

 

בסיכומו של דבר, ניתן לומר כי עלותן של חתונות צהריים זולה בממוצע, מחתונה שמתקיימת ביום חמישי בערב. זאת משום שזהו חלון זמן שמתאים לפלח אוכלוסייה מסוים, או לאירועים בסגנון קליל יותר ופחות רשמי ולכן הוא יותר זמין.

 

לסיכום, ככלל חתונה בשישי בצהריים, מחיר העלות שלה נמוך. אך חשוב לקבל הצעות מחיר ולבנות את הקונספט בהתאם למסגרת התקציב.

חתונה שישי צהריים – לחגוג מחוץ לקופסא

יותר ויותר זוגות בוחרים בשנים האחרונות, לחגוג חתונה בשישי צהריים. היום המיוחד הזה, יחד עם השעות הספציפיות הללו, בדיוק כשהשמש במרכז השמיים, הופכים את החגיגה לאירוע שונה, המביא אתו אווירה ייחודית וקסם של ממש. 

 

חתונה בשישי יכולה להיחגג בכל עונה בשנה, בין אם בחודשים החמים, אז תערך לרוב במקומות פתוחים, ובין אם בחודשים הקרים והגשומים, אז יחגגו אותה בחללים סגורים. יחד עם זאת שמש חורפית במהלך חתונה ביום שישי, יכולה להפוך את האירוע למיוחד ונעים עוד יותר.

 

הקונספט של חתונה ביום שישי בצהריים הפך למבוקש מכמה סיבות עיקריות:

  • כניסה נעימה לסוף השבוע.

  • יש פחות לחץ של האורחים לסיים מוקדם ולחזור הביתה (אין למחרת עבודה), האורחים מרשים לעצמם להישאר יותר, לרקוד יותר ולהתמסר יותר לאירוע.

  • ורסטיליות- ניתן להוסיף עוד פעילויות במסגרת חתונת שישי בצהריים.

חתונה בשישי בבוקר-צהריים: טיפים חשובים

על מנת להקל את בחירתכם ולסייע לכם בקבלת ההחלטה, ריכזנו כמה טיפים מועילים מתוך ניסיון של 20 שנות הפקת אירועים, כשמאחורינו אלפי חתונות והפקות חתונה בשלל המתחמים שברשותנו:

  • מיקום- קחו בחשבון את הפיזור הגיאוגרפי של האורחים שלכם. נסו למצוא מיקום של גן אירועים שנמצא בטווח של 70 ק"מ ומטה, לחלק העיקרי של רשימת האורחים שלכם.

  • נושא השבת- הקפידו להתחיל את החתונה מוקדם מספיק, כדי שהקהל שומר השבת יגיע בזמן הביתה.

  • עונות השנה- בדקו מתי מחשיך (שעון קיץ מול שעון חורף), מה הצפי של הטמפרטורה, ודאו כי בגן אירועים שבחרתם, יש יכולת להתמודד עם מזג אוויר קיצוני (מיזוג/ חימום). הרבה יותר נעים מבחינת אקלים, לעשות אירוע בעונות המעבר, יחד עם זאת אלו עונות פחות צפויות ומתחם המשלב אולם אירועים וגן אירועים, נותן כאמור, מענה לאותו צורך וקושי.

  • חניה- רוב האורחים מגיעים ברכבים פרטיים, עברו הימים שהמשפחות של החתן והכלה היו מארגנות אוטובוסים לאורחים. לכן, וודאו שיש חניה גדולה מספיק ובדקו האם המקום אחראי על סידורי החנייה והפנייה של האורחים, לחניות המתאימות.

חתונה שמחה בלב הטבע במתחם האירועים ECO

הקמנו את מתחם האירועים שלנו, "ECO" כשלנגד עינינו חזון של מקום שמתאים גם לאירוע מעונב וסולידי וגם לאירוע קליל ואינטימי, שיאפשר לכם ליהנות מכל העולמות בחסות יופיו של הטבע, מבלי לוותר על נוחות מקסימלית ועל עיצוב יוקרתי.

 

המתחם כולל שילוב מושלם של חללי פנים ממוזגים ומקורים, יחד עם חללי חוץ מתחת לכיפת השמיים, שבכולם הטבע הוא שחקן מרכזי. בזכות הגמישות הזו, זהו המקום המושלם לחתונה, גם כשהיא נערכת בצהרי היום הכי חם, או הכי גשום בשנה.

ECO מספק עבורכם מענה לכל מה שחשוב:

  • מיקום מרכזי בשרון, נגיש ונוח להגעה, המקל גם על אורחים המגיעים מצפון או מדרום.

  • תשתיות חדישות וציוד טכנולוגי מתקדם.

  • עיצוב מתון וסולידי שחולק כבוד לטבע ומאפשר עיצוב קונספט ואווירה, בכל סגנון שתרצו בו.

  • מטבח בוטיק משובח, שמקפיד על חומרי גלם טריים ואיכותיים וערוך להכנת כל סוג של הסעדה, לכל דרישה מיוחדת ולכל צורת הגשה.

  • צוות של מקצוענים מיומנים ומנוסים, שלא ישכחו את הפרט הקטן ביותר.

החלטתם על חתונה קסומה וקלילה אפופת נוף ירוק משכר? אנו מזמינים אתכם להציץ באתר שלנו ולהבין איך היא יכולה להפוך למציאות ולתאם אתנו פגישה במתחם כדי לחוות את הדבר האמתי.

 

צרו קשר:

בטלפון: 073-726-3333

בדוא״ל: office@d-eco.co.il

 

או בהשארת פרטים בטופס הפנייה בעמוד צור קשר באתר