ואצאפ
בלוג

מקומות מיוחדים לחתונה בצפון

אנשים רבים מעוניינים שהחתונה שלהם תהיה מיוחדת ולכן רבים מהם מחפשים מיקום מיוחד לעריכת החתונה. בשנים האחרונות נפתחו מגוון מקומות מיוחדים לחתונה בצפון כך שניתן לזהות זוגות רבים המחליטים לערוך את החתונה שלהם במקום פסטורלי שמשלב בין טבע ליוקרה.

 

כל זוג מעוניין להתחתן במקום מיוחד, מקום שמציע שילוב של טבע ויוקרתיות ומציג רזומה עשיר של אירועים בצפון. מקום זה ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. אם גם אתם אוהבים את הצפון הירוק ומעוניינים לבחור מקום מבין אותם מקומות לחתונה בצפון, חשוב שתוודאו כי במקום בו אתם מעוניינים לערוך את החתונה, מציעים לכם את הדברים הבאים:

פגישת ייעוץ חינם– בפגישת הייעוץ תזכו להכיר את היחס של הצוות אל הלקוח. כאן יפגוש אתכם מומחה מטעם החברה בתחום החתונות כשתפקידו העיקרי יהיה להקשיב למשאלות שלכם, להבין מהו התקציב שלכם, לדעת מי יהיה קהל היעד אותו תזמינו, לדעת האם יש לכם קונספט מסוים בו אתם מעוניינים לחתונה ועוד. בהתאם לכל הנתונים הללו, היועץ יוכל להציע לכם כמה רעיונות לחתונה ולספק לכם הצעת מחיר לחתונה בה אתם מעוניינים.

מנהל אירוע– מנהל האירוע שלכם הוא האדם שיהיה אחראי על כל הקשור אל אירוע החתונה שלכם משלב התכנון שלו ועד שלב הסיום שלו. הוא יהיה "הבמאי" של החתונה והוא זה שידאג לכל הקשור אל ביצוע כל המשימות הקשורות אל החתונה.

חבילת שירותים– תמיד יש לוודא שהלקוח יכול לבחור באם הוא מעוניין בחבילת חתונה שכוללת את עיצוב המקום, חברת קייטרינג, תקליטן ושירותים נוספים, או שמא הוא מעוניין לערוך חתונה מיוחדת, כמו למשל חתונה חברתית בה הוא או החברים הם אלו שמחליטים אודות קונספט החתונה.

מחירים– חשוב לבחור במקום שמספק תמורה הולמת לתקציב שלכם ושבעלי המקום יכול להציג רישיון עסק והפעלה של המקום.

 

אירועים בצפון- אג׳נדה אקולוגית וטבע

אם אתם מחפשים מקום שעורך אירועים בצפון, כמו חתונות, בריתות ומסיבות מצווה ואתם מעוניינים שהמקום ישלב תפיסה אקולוגית משלו, בוודאי תשמחו לדעת כי יש מקומות רבים ומגוונים למימוש חתונה בצפון, מדובר על מקומות שמצליחים לשלב בין חתונה בטבע לבין אפשרות של מתחם פנימי לחלקים מסוימים של תוכנית האירוע המתוכנן. ישנם מקומות מיוחדים בצפון שמציעים נחל, איקליפטוסים סביב הנחל, אוויר צלול של מרחבים, כרי דשא ירוקים ותחושה חיובית. מקומות אלו מצאו דרך לאפשר לבני הזוג ולאורחים ליהנות מטבע שמשולב בסטייל, כמו אקו אירועים בשמורת נחל חדרה.

 

מעוניינים בפרטים נוספים אודות מקום מיוחד לחתונה בצפון?

צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il 

והצוות המומחה של אקו אירועים ישמח לספק לכם את כל המידע הדרוש.