ואצאפ
בלוג

חתונה בטבע במרכז

חתונה בטבע– להפוך את החתונה שלכם למיוחדת

בעבר הלא רחוק, שניים שלושה דורות לאחור, היו מעט מאוד גני אירועים בישראל. רוב האירועים היו מתקיימים באולמות אירועים סטנדרטיים, בדרך כלל באזורי תעשייה, או בכניסה לערים גדולות. עם השנים, ועם עליית רמת החיים וההתפתחות התרבותית, עלה הביקוש לשינוי ושדרוג האירועים, אם בתוכן ואם בחלל בו מציינים את האירוע. 

 

בשני העשורים האחרונים, החלו לצוץ עשרות מקומות המציעים אירועים בטבע, חלקם מציגים את הרמה הגבוהה ביותר הניתן למצוא בתחום.

 

הפקת חתונה בטבע במרכז מאפשרת למשפחה החוגגת, ובעיקר לזוג המאושר, ורסטיליות ומגוון רחב יותר של אפשרויות, מבחינת תוכן לאירוע. גם מבחינת האורחים יש יותר אפשרויות וגמישות. היתרון הגדול הוא שניתן לחלק את הגן ליותר אזורים, כך שיש יותר גמישות (פינות עישון, פינות ישיבה ורסטיליות, מספר אזורי חלוקת אוכל וכו').

אירועים בפנים- בחוץ

הקונספט הייחודי ביותר, אותו ניתן למצוא בכמה מקומות בודדים במרכז הארץ או בצפון, הוא קונספט של מתחם ארועים בטבע, שמציע לאורחיו שילוב מנצח, של שני האלמנטים: 

  • אולם אירועים רחב ידיים, בו ניתן לערוך אירועי חברה, או מגוון רחב של אירועים משפחתיים, 

  • באותו מתחם קיים גם גן אירועים בטבע, מה שאומר שהוא הכי קרוב לטבע שאפשר, מדשאות, צמחיה מטופחת שם ניתן לערוך חתונות ואירועים אחרים למאות משתתפים.

בחירת מתחם האירועים שמתאים לכם

ברור לנו שאין אירוע בטבע הדומה למשנהו, כך שלכל אירוע יש את המאפיינים והצרכים הייחודיים לו. על מנת לספק מענה שלם לכל צורך, ב'אקו' תוכלו לבחור במתחם האירועים המתאים לכם:

  • המתחם הפתוח – מדשאות מטופחות ליד שמורת נחל חדרה הסמוכה, שדות ירוקים ושמיים רחבים הנפרסים מעל, יעניקו לכם חתונת שטח, הכי קרובה לטבע שאפשר לבקש.  המתחם אידיאלי לימים ולערבים חמימים ונעימים, של ימות הקיץ ועונות המעבר.

  • גן ואולם – למזג את הטוב שבכל העולמות, עם שילוב אולם פנימי יוקרתי ומרשים, עם גן אירועים פתוח בטבע. המיזוג המושלם נוצר בזכות עיצוב המקום, שכולל קירות שקופים המחדירים את הטבע לתוך האולם, וכן שילוב של אלמנטים עיצוביים מעולם הצומח והחי, בסגנון כפרי. המתחם נפלא לקיום אירועים בכול ימות ועונות השנה, קיץ וחורף כאחד.

שיקול מזג אוויר- הערך המוסף

זוגות רבים בוחרים לחגוג חתונה בטבע במרכז הארץ- בגן אירועים. אחד השיקולים המרכזיים לקביעת התאריך הוא שיקול מזג האוויר. מצד אחד עונות המעבר אטרקטיביות במיוחד (לא חם מידי ולא קר מידי או גשום), מצד שני עונות המעבר לא צפויות וקשה לקחת סיכון. 

 

הקונספט של מתחם משולב של אולם וגן, נותן מענה מצוין לאותם זוגות. כך ברירת המחדל של האירוע, יכולה להיות בגן האירועים- אירוע בטבע, אך מזג אוויר מפתיע או לא צפוי, יקבל מענה מידי, באמצעות העברתו לאולם האירועים. 

 

בנוסף, מתחם אירועים גדול, מאפשר מספר רב של מקומות לחתונה בטבע, מכיוון שהוא יכול להכיל אירועי חברה גדולים במיוחד, של 1000 אורחים ומעלה ואז לחלק את האירוע לאזור פנימי וחיצוני (הופעות/ אוכל, הרצאות/ ריקודים וכו').

מיקום קסום לחתונה במרכז

מתחם האירועים 'אקו', נמצא סמוך לשמורת נחל חדרה, באזור השרון (צמוד לצפון העיר חדרה). 

 

זהו מקום נגיש, שמאפשר חניה של רכבים רבים ומהווה פתרון מצוין, למי שמחפש מקום לאירוע במרכז הארץ, או צפונית לאזור השרון (חיפה והעמקים). מבחינת מיקום, המקום מהווה פתרון מצוין לתושבי המרכז, כמו גם לתושבי חיפה והעמקים (כמובן גם לתושבי השרון). יש אליו גישה מהירה מכביש 2 (כביש החוף), כביש 4 וכביש 65. 

 

שמורת נחל חדרה, הסמוכה למתחם, זוכה בעשור האחרון לעדנה מחודשת, של פיתוח וטיפוח מי הנחל והחי והצומח שבו. הגן עצמו מנוהל מתוך תפיסה אקולוגית, המשלבת בין טבע לקדמה, ראשוניות ונוחות, ובין המודרני לאותנטי. התפיסה האקולוגית שלנו ניכרת ברצון להשתלב באופן אופטימאלי בטבע, עם בחירה נכונה וקפדנית של חומרים, ניצול נכון של השטח, מחזור מלא ושימוש במים אפורים.

 

המתחם מוקף בשדות ובריכות דגים ואווירת הטבע מוטמעת בו, בכל מקום. גם המעבר בין האזור הפנימי הסגור לגן הפתוח, לא משאיר מקום לדמיון, האולם מוקף בחלונות שקופים גבוהים, כך שגם ליושבים בפנים, יש תחושה של הימצאות בטבע.

הפקת חתונה בהתאמה אישית

בזכות הקונספט הייחודי והניסיון הרב שצברנו, ב-20 שנות הפקת אירועים קטנים בטבע או אירועים גדולים במיוחד, במתחמים רבים, הצוות המיומן שלנו יידע 'לתפור' עבורכם, את האירוע המושלם המתאים למידותכם. 

 

מילות המפתח מבחינתנו הן ורסטיליות ו-Tailor made . כל זוג שמתחתן או משפחה, יכולים לבחור בחבילת חתונה המתאימה לצרכים, לרצונות ולהגדרות התקציב. 

  • האם להפיק חתונה קטנה בטבע לאירוע אינטימי, או חתונה המונית- במקרה של אושיות וסלבריטאים.

  • האם לכלול בהפקת החתונה, שירותי קייטרינג ותקליטן, לבחור את עיצובו של המקום, הקונספט של האוכל בחתונה- לרבות חתונה צמחונית, טבעונית ואלטרנטיבית. 

 

מעבר לכך, אנו מעניקים לכל לקוח, פגישת ייעוץ מקצועית ללא עלות, אשר תסייע בבחירת רעיונות לחתונה ובתכנון אירוע, המותאם למשאלות ולהגדרות התקציב. לאחר שבחרתם בחבילת חתונה שמתאימה לכם, תזכו במנהל אירוע אישי וצמוד, שידאג לכל צרכי החתונה, משלבי התכנון ועד לאירוע עצמו ולסיומו המוצלח.

קייטרינג בוטיק משובח

המזמינים חבילת חתונה שכוללת שירותי קייטרינג, ייהנו ממטבח בוטיק משובח. שירותי הקייטרינג שלנו, שכוללים מגוון תפריטים, יותאמו במיוחד לקונספט האירוע. כך הם יעניקו לאורחים, חוויה קולינארית בלתי נשכחת. 

 

כך למשל, תוכלו לבחור חתונה בשטח עם תפריט בשרי מעולה, או לבחור בתפריט טבעוני עשיר ומפתיע, זאת בכל שיטת הגשה. החל מ'בופה' ועד לאירוח מלא, עם הגשה לשולחנות וכל מה שביניהם.

גן אירועים בטבע – קסום, מרהיב ואיכותי

מחפשים גני אירועים בטבע במיקום קסום באווירה פסטורלית וייחודית? 

 

בגן האירועים ECO, תמצאו מענה מושלם לחלומכם. הגן נמצא סמוך לשמורת נחל חדרה המיוחדת, זהו גן אירועים בטבע, יפה ומושקע, המתאים לכל סוג של אירוע עסקי או פרטי ויעניק לכם, ולאורחים, חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

גני אירועים בטבע- בחירה מנצחת לאירוע

קיום של אירוע בטבע, הופך כל הפקה למורכבת יותר, מושקעת יותר, אבל מעל הכל, לחווייתית יותר. הפקת חתונה, בר מצווה או אירועי חברה בחלל פתוח, מתחת לכיפת השמיים, משדרגת באופן משמעותי את האירוע. לאירועים בטבע יש אווירה אחרת: משוחררת יותר, מאפשרת יותר. משום מה אירועים בטבע חרוטים יותר זמן, בזיכרונם של אנשים.

 

אחד הקונספטים הייחודיים בישראל לקיום אירועים (אירועים עסקיים או כל אירוע משפחתי גדול אחר), הוא הפקת אירוע בתוך מתחם אירועים, המשלב גן אירועים- חלל בטבע, יחד עם אולם אירועים- אזור סגור. הקונספט הזה עונה על מספר צרכים, מאפשר לחלק את האירוע לאזורים ותחנות (אזור ריקוד, אוכל, פינות ישיבה אלטרנטיביות וכו'). בנוסף, הקונספט נותן מענה מצוין לקיום אירוע בעונות מעבר.

 

השאירו את פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il . פנו אלינו ונשמח לייעץ ולסייע בכל התלבטות ושאלה.