ואצאפ
בלוג

אולם לאירוע עסקי

אירוע עסקי: דרוש מקום מכובד, אקסקלוסיבי ויוקרתי

מבקשים לערוך אירוע עסקי לעובדים, לקוחות או עבור משקיעים? מחפשים אולם לאירועים עסקיים? בבית האירועים ECO שבשרון, תזכו למענה מושלם לצרכים שלכם, עם גן ואולם לאירוע עסקי, השוכנים במיקום מופלא ליד נחל חדרה, הרחק מהמולת הכרך.

מאפייניו של אולם לאירועים עסקיים

מקום לאירוע עסקי, נדרש עבור קשת רחבה של מצבים וצרכים. למשל: 

  • עבור הרמת כוסית.

  • אולם נשפים לטקסים.

  • למסיבת עובדים.

  • ועוד. 

בכל מקרה אולמות לאירועים עסקיים צריכים לעמוד בשורה של קריטריונים, הכוללת:

מקום מספק ומרווח

מקומות לאירועים עסקיים נדרשים להיות גדולים ומרווחים דיים, למספר משתתפי האירוע. לא אחת יש צורך במתחם אירועים גדול שבו ניתן לחלק את המוזמנים לקבוצות יותר קטנות עבור מספר עמדות וסוגי פעילויות. 

 

מצד שני, לעיתים קרובות באירוע עסקי, יש גם צורך במתחם אחד גדול, המרכז את כל המוזמנים. בין אם עבור הרצאה משותפת, טקס רשמי, העלאת מופע, ארוחה חגיגית או מסיבת ריקודים

חזות מאופקת ומכובדת

אולם האירועים יהיה עם חזות סולידית, מכובדת ורצינית, במראה הנוטה יותר לאולם נשפים מאשר מועדון ריקודים. זהו אולם המעוצב בטוב טעם שאינו עמוס בצבעים ואינו יותר מידי מצועצע. כמו כן חשוב לבחור מקום שניתן לעצבו, בהתאם לאופי ולקונספט של האירוע, שאפשר לשלב בו את שם ולוגו החברה ועוד.

מקום בטבע

כדי לצאת משגרת המשרד והעבודה, מומלץ לבחור גן לאירועים עסקיים המוקף בטבע, היוצר תחושה של ניתוק מהרגיל ולא אולם רגיל, המיועד לקיום אירועים עסקיים במרכז. יחד עם זאת, חשוב שהמקום יהיה נוח להגעה, עם קרבה לסביבת העבודה, שלא יהיה קשה להגיע אליו בין אם מדובר בעובדים, לקוחות, משקיעים וכדומה.

ציוד טכנולוגי לכל הנדרש

חשוב לבחור מקומות לאירועים עיסקיים, שיש בהם את כל הציוד החשמלי והדיגיטלי, שנדרש עבור האירוע העסקי. לרבות חיבור לרשת אינטרנט, מסך למצגות, ציוד הגברה טוב, ציוד תאורה ועוד.

קולינריה משובחת

מובן שכמו בכל אירוע, גם באירוע עסקי, יש חשיבות רבה לאוכל המוגש, שצריך להיות משובח ומתאים לאופי האירוע, בין אם מדובר בארוחה מלאה בהגשה לשולחנות, או בופה, ובין אם מדובר בהגשה של מתאבנים, נשנושים, קינוחים, שייקים, משקאות אלכוהול, עמדה של קפה טוב ועוד.

התאמת האולם לסוג ואופי האירוע

חשוב להבין שלכל אירוע עסקי, יש אופי וצרכים מיוחדים משלו, שיש לדאוג שיבואו לכדי ביטוי במקום, בעיצוב, בקונספט ובאוכל. 

 

כך למשל, לאירוע עסקי המורכב מיום ארוך של הרצאות, יש צורך בסידור מקומות ישיבה נוחים, לדאוג לשתייה חמה וקרה וכיבוד קל לאורך כל האירוע, לצד ארוחה מרכזית אחת באמצע היום. 

 

זאת, בעוד שעבור הרמת כוסית, יש להעניק לאולם חזות אלגנטית וחגיגית ולדאוג לאירוח, המבוסס בעיקר על פינגר פוד ומשקאות אלכוהוליים. 

 

מאידך, לאירוע של עובדי חברה ולימי כיף וגיבוש, יש צורך בעיצוב המקום לקראת מסיבה חגיגית, עם תקליטן ואטרקציות, בר אלכוהול והרבה אוכל קליל וטעים.

10 טיפים לאירוע עסקי בלתי נשכח

תכנון אירוע עסקי מוצלח ובלתי נשכח, מצריך הקפדה על פרטים וביצוע אסטרטגי. להלן 10 טיפים, שיבטיחו שהאירוע העסקי הבא שלכם, ישאיר רושם מתמשך על המשתתפים והמוזמנים:

  • הגדירו יעדים ברורים: הגדירו את המטרות של האירוע שלכם, כבר מההתחלה. בין אם מדובר במפגש נטוורקינג, אירוע השקה או יום העשרה לעובדים, יעדים ברורים ינחו את כל ההחלטות והתכנון.

  • בחרו את המקום הנכון: בחרו מקום שמתאים לנושא האירוע שלכם, אך גם מתאים למספר המשתתפים בנוחות. מיקום ייחודי או מעורר השראה, יכול לתת את הטון, לחוויה בלתי נשכחת.

  • צרו תוכן מרתק: תכננו סדר יום משכנע, עם הפעלות מגוונות ואינטראקטיביות, כדי לשמור על מעורבות המשתתפים ולעודד פעילות ומעורבות.

  • שלבו טכנולוגיה: שימוש בטכנולוגיות באירועים, כדי לייעל את הרישום, להקל על יצירת תקשורת ונטוורקינג ולשפר את חווית המשתתפים הכוללת, באמצעות פיתוחים טכנולוגיים שונים.

  • התאימו אישית את החוויה: התאימו אלמנטים של האירוע להעדפות אישיות, במידת האפשר, כגון: מתנות קבלת פנים מותאמות אישית, קייטרינג מותאם לאג'נדות של המשתתפים, עיצוב תואם מיתוג של החברה ועוד.

  • ספקו קייטרינג מעולה: אפשרויות אוכל ושתייה איכותיות וטעימות במיוחד, הן חשובות כדי לשמור על המשתתפים מרוצים ומלאי אנרגיה, לאורך כל האירוע. מומלץ להתחשב במגבלות והעדפות תזונתיות ולהציע מגוון אפשרויות, כדי לספק את כל ההעדפות של המוזמנים.

  • הקלו על הזדמנויות נטוורקינג: עודדו יצירת קשרים על ידי ארגון פעילויות מובנות, כגון הפעלות שוברות קרח בנושאים שונים, כדי לעזור למשתתפים להתחבר זה לזה.

  • בקשו משוב: אספו משוב מהמשתתפים, במהלך האירוע ואחריו, כדי להבין מה עבד טוב ואלו תחומים יש לשפר. זאת כדי להבטיח שהאירועים העתידיים, יהיו מוצלחים עוד יותר.

  • מעקב: שמרו על מעורבות לאחר האירוע, על ידי שליחת מכתבי תודה, שיתוף נקודות חשובות ומתן משאבים או הזדמנויות, להמשך למידה או יצירת נטוורקינג.

על ידי ביצוע 10 הטיפים האלה או חלקם, תוכלו ליצור אירוע עסקי בלתי נשכח, שעונה על הציפיות של המשתתפים שלכם ואף עולה על הציפיות שלהם, כך שהוא יותיר השפעה ארוכת טווח, על כל המשתתפים.

מתכננים אירוע עסקי בשרון?

בית האירועים אקו בשרון הינו מתחם מומלץ עבור אירועים עסקיים מכל סוג, בין אם מדובר בימי גיבוש, אירועי חברה, הרמות כוסית, הרצאות, אירועי קידום מכירות ועוד. 

 

את האירוע ניתן לקיים בחוץ ובפנים, במתחם רחב ידיים מרהיב ביופיו, מעוצב בחן וטוב טעם עם חזות מכובדת ומרשימה. המתחם מצויד בכל ציוד נדרש לאירוע, לצד אוכל משובח ומגוון. בנוסף עומד לרשותכם צוות מקצועי של החברה, הזמין להפיק ולעצב עבורכם כל אירוע עסקי, בכל אופי וקונספט מבוקש.

הזמנת אולם לאירועים עסקיים בשרון

מתחם האירועים אקו, ממוקם בסמוך לשמורת נחל חדרה. בכך הוא מבטיח נוף מדהים בסמוך לנחל שזורם לאורך כל השנה, בקיץ כמו גם בחורף.

 

אנו מזמינים אתכם להתרשם מקרוב, ליהנות מהיופי הבראשיתי המדהים ולבחור את אקו לאירוע העסקי הבא שלכם.

 

להזמנת אולם מומלץ לאירוע עסקי, לתיאום פגישת היכרות ולקבלת ייעוץ מקצועי ועוד פרטים ומידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם בית האירועים אקו בטלפון 073-726-3333 או במייל office@d-eco.co.il.